
Jak wyróżnić się wśród konkurencji i jak sprawić, by sklep internetowy został znaleziony przez jak największą liczbę odbiorców? Obecnie pozycjonowanie sklepu internetowego jest niezbędnym działaniem, które pomoże znaleźć się sklepowi w top10 wyników wyszukiwarki Google. Na czym dokładnie polega ten proces i czy warto angażować w to agencję interaktywną?
Czym jest pozycjonowanie sklepu?
Pozycjonowanie sklepu to szereg działań mających na celu promocję i reklamę w sieci, a także zwiększenie rozpoznawalności marki. Głównym celem pozycjonowania jest zwiększenie konwersji, czyli w przypadku sklepów internetowych – powiększenie zysków ze sprzedaży, a także wzrost wskaźnika ROI, czyli Zwrotu z Inwestycji.
Korzyści płynące z pozycjonowania sklepu
Dzięki odpowiednim krokom podjętym w związku z pozycjonowaniem sklepu, sklep znajdzie się w top10 wyników lub w samej czołówce wyszukiwań w Google. Korzyści płynące z pozycjonowania są następujące:
- wzrost zysków ze sprzedaży,
- promocja marki,
- wzrost rozpoznawalności marki,
- skuteczna reklama sklepu,
- a także zwiększona liczba trafnych, tzn. prowadzących do możliwej konwersji, wejść na stronę sklepu.
Platformy sklepów internetowych
Stałą usługą dobrych agencji marketingowych jest oferta pozycjonowania sklepów internetowych. Najlepsze agencje, które mogą pochwalić się zadowoleniem klientów oraz wieloletnim doświadczeniem w branży, nie ograniczają się wyłącznie do jednej platformy sklepów, lecz prowadzą swoje działania na wielu platformach, takich jak:
- PRESTASHOP,
- SHOPPER,
- COMARCH,
- SOTE,
- SHOPIFY,
- IAI SHOP.
Zatem, czy warto pozycjonować swój sklep internetowy? Odpowiedź jest prosta: tak! Zaufaj doświadczonym specjalistom i wybij się wśród konkurencji!